mandag den 7. marts 2016

Forårets skønheder.


Der er lidt stille her på bloggen.... Det er ikke fordi jeg ikke har lyst til at skrive, eller gemme mine billeder her som jeg plejer, men der sker bare så meget i det virkelige liv.

På papiret er det forår.... i praksis not so much...

Jeg har fået de fineste skønheder fra min bedstemors have. Vintergækker og erantis. Jeg henter lidt ad gangen i flere omgange. Løgene renses, og jeg deler dem, så jeg i mine bede spreder de små fine løg. De gule og hvide farver lyser så fint op i deres små klaser, nu alt andet er gråt og brunt.

De husker mig på at lige om lidt bliver det uundgåeligt grønt og lyst. Nu Jeg trænger sådan...

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Kan godt lide dine blomster der på bænken!

PillePalle sagde ...

Bare skjønne!

Thyde Living sagde ...

Hej, hvor ser det hyggeligt ud
jeg glæder mig til at følge med
God påske